Vlot verlopen Algemene Ledenvergadering 2017

0 1943
22 mei

Op 16 mei jl. vond in goede sfeer onze Algemene Ledenvergadering plaats. Aan de orde kwamen diverse statutaire agendapunten, zoals het vaststellen van verslagen, het instemmen met de financiële verantwoordingen over 2016 en het décharge verlenen aan het bestuur. Ook werden het Jaarplan 2017 en de begrotingen 2017 en 2018 vastgesteld.

Bestuursverkiezingen

Daarnaast vonden er enkele verkiezingen van bestuursleden plaats. Als vertegenwoordigend bestuurder uit Rayon 1 werd de heer B. (Ben) Meijer uit Nijverdal herkozen en als vertegenwoordigend bestuurder uit Rayon 4 de heer M. (Rinus) Klein uit Ommen.

Ben Meijer - rayon 1Rinus Klein - rayon 4William van der Veen - penningmeester

Onze huidige penningmeester J.W. (William) van der Veen heeft het bestuur te kennen gegeven dat hij zich niet voor een nieuwe periode verkiesbaar stelt. Dit omdat hij door zijn werkzaamheden als zzp-er niet langer de tijd heeft om het penningmeesterschap van SVON te continueren. Wel is hij bereid om tot het aantreden van een nieuwe penningmeester het penningmeesterschap van SVON waar te nemen. We zullen dus op onze ALV in 2018 officieel afscheid van hem nemen.
Binnenkort wordt het volledige verslag van onze ALV op onze website geplaatst.